søndag 10. juni 2012

Treningsplan, Uke 24 + 25

Jeg er avhengig av å ha faste treningsdager, men det er dessverre ikke alltid at det funker.
Som småbarnsmamma så dukker det alltids opp noe, i tillegg til at min samboer har 2 forskjellige skift.
Men jeg tilpasser så godt jeg kan, og kan jeg ikke ha faste dager så er hvertfall planlegging av den neste tidens trening viktig å få til.

Så her er min plan fremover, med forbehold om endringer :)

Uke 24 (11.-17.juni)
Mandag: Zumba + Bodybalance (Kløfta)
Onsdag: Bodychallenge (styrkesirkel) + muligens intervall hvis jeg får tid før stengetid (Kløfta)
Fredag: Egentrening med styrke + intervall (Kløfta)

Uke 25 (18.-24.juni)
Tirsdag: Zumba (Asker)
Onsdag: Bodychallenge + intervall? (Kløfta)
Fredag: Egentrening med styrke + intervall (Kløfta)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar