fredag 15. juni 2012

Planen gikk i vasken.

Som sagt i forrige innlegg, så er det ikke alltid like lett å holde på en treningsplan.
Og jeg fikk jo veldig rett, denne uka gikk rett i vasken.
Det spøkte for hele uka, for samboeren min måtte på en jobbtur, og ble borte tirsdag - torsdag. Så da ble det vanskelig.
Ble invitert på strikking hos ei venninde, på samme sted som treningssenteret mitt ligger, og da kastet jeg meg på en Zumba Toning-time. Så da ble det en økt likevel denne uka.

Er litt rart med de saboterende tankene.
Tidligere idag tenkte jeg: Det er jo ingen vits å ta den Zumbaen, jeg har jo ikke trent noe tidligere i uka.

Takk og lov for all lærdommen jeg fikk på Friskvernklinikken. De kjenner godt til de saboterende tankene. Så jeg klarte å snu tankegangen, og forstår jo at en treningsøkt tross alt er bedre enn ingen :)

Til tross for lite trening denne uka, så tror jeg at det har gått fint med vekta. Er inne i en litt dårlig periode nå, har ikke veid meg på en stund. Men har ikke spist noe godteri eller chips hele uka, og da bruker det å holde seg stabilt.

En liten forklaring på Zumba Toning: Vanlig Zumba-time, bare at man holder i Toning-sticks i tillegg. Disse veier enten 1,1 kg eller 2,4 kg. Man holder de i hendene mens man danser. Bruker også å være litt enklere program med litt mindre koordinasjon, + at man forbrenner mye mer med disse i hendene. Har du denne timen på ditt senter, så prøv den :)


God helg alle sammen, og kos dere (med måte)

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar