tirsdag 31. juli 2012

Elendig sommer

Det har ikke gått så veldig bra i sommer, med tanke på mat og trening.
Vi har nå hatt 4 uker ferie, og hver eneste dag i disse ukene har jeg spist sjokolade/snacks. I tillegg har jeg ikke vært aktiv i det hele tatt.
Er så skuffet over meg selv, at jeg kunne ødelegge slik for meg selv.
Det er viktig nå at jeg klarer å hente meg inn igjen. Og jeg har lenge bestemt meg for at 1.august er dagen da jeg skal starte opp igjen. Det er dumt. Dumt å sprekke på den måten jeg har gjort nå, og dumt å ikke gjøre noe med det med en gang. Men sånn er det med de saboterende tankene.
Jeg syns sommeren er den verste tiden på året. Alt av rutiner forsvinner, og det er så mange fristelser der ute.
Trening og kosthold skal på dagsplanen igjen, og bli en del av min hverdag.
Skulle egentlig på Zumba i morgen, men vanskelig når jeg ikke har barnevakt. Så det blir Zumba på fredag morgen istedet, da skal jeg prøve på ett helt nytt treningssenter. Håper jeg vil trives der.. 


MEN.. 
Jeg har jo noe positivt å komme med også :) 
Husker dere ett tidligere innlegg, om mitt mål for sommeren?  
JEG KLARTE DET :) 
Det var tøft, vanskelig og forferdelig. Men jeg klarte det, og det var helt utrolig nydelig å få det til. 
Jeg kjempet meg opp. Hadde med meg samboeren min og niesen hans. Og for en oppmuntrende gjeng, hadde aldri klart det uten dem, så tusen takk :) 
Her er meg på toppen: 























2 kommentarer:

  1. Ramlet over bloggen din!!
    Ble så glad når jeg såg du hadde de flotte bildene og hadde klart å nå målet ditt!!

    Hvordan går det nå fremover?
    Tar nok turen innom igjen!

    Jeg har også satt meg noen fjellturer som mål. Har heldigvis ei god venninne som renner opp på alle fjelltopper. Så jeg henger meg på og opp må jeg bare. Men kjenner meg igjen i innlegget før her at en ikke har tid, man har spist noe en dag osv. Mange unnskyldninger ja!

    Stå på videre!

    SvarSlett
  2. Hei,så koselig med en kommentar :)
    Og så flink du er som er med venninden din på fjellturer :)

    Man har mange unnskyldninger til å ikke trene, eller å ta seg en sjokolade. Det meste sitter i hodet, og det er noe av det første man må jobbe med.

    Lykke til med fjellturene dine, og kom gjerne innom igjen :)

    SvarSlett